Vladimír Böhm


Nablýskaná přehlídková mola, krásné modelky a luxusní oblečení pro běžně pracujícího člověka absolutně nedostupné, to byl svět luxusní módy a vyhlášených značek. Tento symbol prestiže, uznání, společenského statusu byl těžce zasažen korona virovým úderem.

Mola zejí prázdnotou, světové prestižní značky hlásí rekordní propady prodejů a uzavírání svých poboček. Luxusní móda a s ní celý fiktivní svět umělých hodnot, jenž ve skutečnosti lidstvu nic nepřinesl, míří nenávratně do propadliště dějin.

Pohodlné domácí oblečení a na místo zabývání se novou speciální kolekcí oblečení se lidé starají o to, co je skutečně potřebné pro život a naše přežití. Postupně ztrácí zájem o zbytečné věci jako je právě luxusní oblečení, jenž bylo znakem prestiže a uznání.

Velmi brzy úcta a ocenění společnosti nebude založeno na tom co lidé nosí, kolik mají peněz, či lajků na sociálních sítích, ale na tom jak pomohou a jak prospěšní budou ve společnosti. Pomoci lidem v dnešní nelehké době překonat obtíže a ukázat všem co je smyslem a cílem života každého člověka, to jsou skutečné hodnoty a otázky, na které musíme společně hledat odpovědi.