Rádža Jóga – 1 a 2 díl na prvních 14 dní + rozcvičení

cviceni radza jogy vladimir bohmPřátelé, tak zde máme první tři videa s učitelem a se mnou pro cvičení Rádža Jógy. Kdo chcete začít cvičit, můžete se připojit.
Připomínám, že základem cvičení je kniha Rádža jóga od J.Donalda Wallterse z nakladatelství Fonátna. Tato videa pouze doplňují a vysvětlují můj a trenérův pohled na cviky. Pokud s námi chcete cvičit, kupte si zmíněnou knihu na www.fontana.ws, neboť rozsálý obsah knihy tato videa neduplikují ani nenahrazují.
PS: Jak Vám to jde? Tohle jsem udělal po týdnu 🙂


Uvedené sestavy cvičíme každý den po dobu 14dnů.

Úvod do cvičení a rozcvičení
Před každým cvičením je potřeba se rozcvičit. také zde vysvětluji jak budeme postupovat.

Instruktáž k cvikům první kapitole

Instruktáž k cvikům druhé kapitole

4 Replies to “Rádža Jóga – 1 a 2 díl na prvních 14 dní + rozcvičení”

  1. Ahoj Vláďo,

    díky moc za videa, cvičím pravidelně a je to super 🙂 Mohl by ses prosím zeptat Michala, které jógové cviky by mohl doporučit pro napravení špatného držení těla způsobeného vysedáváním u počítače? (kulatá záda, předsunutá ramena, trochu hrbení se dopředu, předsunutá hlava atd.).

    1. Zdravím Davide, jako nejúčinnější bych doporučil kobru, viz 1.díl, případně pozici ryby, ukážeme později. Krásný den.

  2. Milý Vládo,

    Vaše stránky sleduji téměř každý den a vždy se těším, že mě zase něco nového překvapí a potěší.
    Vaše cviky, jako všechny ostatní kapitoly, jsou moc hezky provedené a pro všechny hodně poučné.
    Chtěla jsem se zeptat, jestli byste po ukončení jogy nemohl přiblížit základní cviky z Čchi-kung. Myslím tím 12 základních cviků harmonizační orgánové sestavy. Zatím jsem na ně narazila pouze v knihách a nejsem si jista, zdali bych sama byla schopná cviky kvalitně provádět. Přeji Vám hodně úspěchů. Jiřina

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *