Příběh mého blogu…

jak blogovat bohm vladimirPřátelé, dnes vám povím příběh svého blogu a poradím Vám jak vybudovat navštěvovaný blog a komunitu. Protože být vidět v dnešní době moc pomáhá a otvírá lidem nové možnosti v životě.

Já jsem začal aktivně blogovat přibližně před rokem. Čím více píšu a šířím tento blog, tím je nejen větší návštěvnost, ale hlavně i větší přínos mojí práce. Víte, že je nás až 30 000 čtenářů za měsíc? Rozhodl jsem se předat znalosti a zkušenosti, zkrátka vše co vím, abych umožnil získat takovou návštěvnost webu i Vám.
Proč je třeba mít návštěvnost na webu?
Blogování mi umožňuje šířit to co chci, tedy poznání, moudrost, sdílení, světlo a lásku mezi lidi. Jenže chce to jednu zásadní věc a tou je „Získat návštěvnost na webu„. Budu k Vám naprosto upřímný. Mít web je k ničemu, pokud tam nechodí lidé. Proto, aby jste získali návštěvnost, musíte něco udělat.

Znám mnoho úžasných lidí, kteří umí spoustu užitečných věcí, ale nikdo o nich neví a oni bojují o uživení. Přitom stačí dělat pár zásadních a poměrně lehkých věcí pro svoji propagaci na internetu. Například začít blogovat. Pojďme, ale po pořádku, aneb jak mé blogování začalo…

Povím Vám příběh tohoto blogu
Jednoho z nejnavštěvovanějších českých blogů s průměrnou návštěvností 30 000 čtenářů za měsíc a aktivní komunitou 5 000 lidí v oblasti zdravého životního stylu a duchovního rozvoje.

Jak to vše začalo
Ještě před rokem jsem podnikal a řídil firmu v oboru internetového marketingu. Den za dnem jsem si více uvědomoval, že to už není pro mě… Cestou „nenáhod“ jsem nastoupil na duchovní cestu poznání, tedy hledal jsem pro sebe ty pravé životní hodnoty. Začal jsem půstovat, jíst zdravě, navštěvovat semináře osobního rozvoje a mnoho dalších aktivit. Reakce okolí byla následující: „Ty ses úplně zbláznil, začni se chovat normálně, tak jako všichni, hleď si firmy, vydělávej peníze a užívej si…“

Cítil jsem se sám a hledal jsem spřízněné duše
Po pár měsících jsem přišel o téměř všechny své bývalé kamarády a cítil se osamělý se svým novým způsobem života. Tak jsem si řekl: Začnu blogovat o tom, jak žiju a co dělám. Psal jsem o tom, jak půstuji, že jím jen živou stravu, chodím na pobyt do tmy atd. Psal jsem zážitky, poznání a sdílel vše s ostatními. Doufal jsem, že najdu spřízněné duše.

Jak to dopadlo?
Po pár měsících blogování jsem získal spoustu přátel, nových kontaktů a poznání. Cíl byl tedy naplněn, co dál s blogováním? Díky blogování se mi otevřel a čím dál více otevírá svět, získávám spoustu možností, poznání, ale i pracovních příležitostí.

Proč bloguji dnes?
Návštěvnost blogu raketově roste a dnes blog pracuje pro mě i pro ostatní. Píšu o tom, co žiji každou vteřinu, a blog vše vysvětluje lidem za mě. Jednou něco napíši, vysvětlím, a tím předám zkušenost či inspiraci tisícům lidí. Díky blogu a jeho velké návštěvnosti jsem nyní známý v komunitě, ve které se pohybuji. Také mě pořadatelé zvou na přednášky a lidé využívají mé služby.
Ještě před rokem jsem bojoval o práci, kupoval reklamu a snažil se uživit. Dnes už nemusím a díky blogování a vysoké návštěvnosti webu mě lidé kontaktují a spolupráci nabízí sami.

Moje rada pro Vás
Pokud máte web, ale malou návštěvnost, pokud nabízíte pro druhé lidi služby, či jim něco prodáváte, ale nedaří se Vám tak, jak si představujete… Začněte blogovat, otevřete Vaše srdce světu, sdělte všem, že tu jste a máte lidem co říct a nabídnout.

Vše, co z marketingu a blogování umím, jsem napsal do tohoto ebooku
Pokud chcete mít navštěvované stránky, pokud chcete získat více přátel nebo podpořit prodej Vašich služeb či výrobků, mám pro Vás přesný návod, jak začít blogovat a vybudovat navštěvovaný web.

vladmir bohm jak blogovat
V ebooku se dozvíte, jak:

– zvolit správnou platformu pro blog
– založit blog
– psát články, aby zaujaly čtenáře
– natáčet a upravovat videa
– pořádat webináře
– budovat návštěvnost webu
– jak se propagovat na sociálních sítích
– vyhodnotit statistiky návštěvnosti
– vytvořit vlastní komunitu
– budovat databázi kontaktů
– jak se prosadit na internetu

ebook ke stažení zde

4 response on “Příběh mého blogu…

  1. Hlavně, abyste nezklouzl k nechvalně známým infoproduktům. Tenhle blog si občas čtu, ale tenhle článek mi sem nesedí. Osobně se věnuji online marketingu taky pěknou řádku let, ale nechodím sem, abych si tu kupoval ebooky. A i Vy sám víte, že člověk, který online marketingu nerozumí, nezná pojmy jako SEO, copywriting apod. se stejně nikdy úspěšný blog psát nenaučí. Je k tomu potřeba komplexnější rozhled. A ani Váš ebook mu v tom s největší pravděpodobností nepomůže. Každopádně jsem rád, že věci publikujete a budu Vás dále sledovat a doufat, že nebudete jeden z dalších pochybných infopodnikatelů. S úctou Petr